فروش به شرکت‌ها

در مجموعه وی اس بازار امکان خرید آنلاین با ارائه پیش فاکتور و دریافت فاکتور رسمی با مالیات ارزش افزوده برای شما عزیزان محیا شده است.

توجه داشته باشید چنانچه محصول موردنظرتان را در وبسایت نیافتید میتوانید با راه های ارتباطی موجود تماس بگیرید تا ما محصولات را با بهترین قیمت در اختیار شما بگذاریم.

 
مشاوره فنی تخصصی رایگان

یکی از مشکلات شرکت ها در خرید و تامین ابزار، اطلاع از انواع ابزارهای موجود در بازار یا پیدا کردن ابزار مناسب برای انجام کاری خاص و یا انتخاب بهترین گزینه از میان چندین برند و مدل مختلف ابزار است . وی اس بازار با استخدام کارشناسان مختصص و با تجربه سعی در حل این مشکل نموده تا کلیه شرکت ها و کارخانجات تولیدی بتوانند برای خرید انواع ابزار آلات و تجهیزات مورد نیاز خود مشاوره فنی رایگان دریافت نمایند و بهترین ابزار و تجهیزات را به صورت ابزار عمده با توجه به نیاز و نوع کار خود انتخاب و خریداری نمایند.


ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور و تا دورترین شهرهای ایران  از خدمات وی اس بازار به مشتریان خود می باشد. کلیه خرید های بالای یک و نیم  میلیون تومان شما از طریق پست جمهوری اسلامی ایران و یا از طریق باربری ها (به جز ارسال درب محل در شهر تهران و ارسال از طریق باربری تنها هزینه باربری از انبار تا باربری مقصد برای سفارش های بالای1.5 میلیون تومان رایگان است و به محل آدرس شما به صورت رایگان ارسال با بسته بندی های مقاوم و مستحکم تحویل شما خواهد شد. (کلیه هزینه های دیگر باربری اعم از بارگیری، تخلیه و نگهداری به عهده مشتریان محترم می باشد)