زمان ثبت و پیگیری سفارشات در فروشگاه وی بازار:

مشتریان می توانند در 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را در سایت ثبت کنند، سفارشات در اولین فرصت بررسی خواهد شد. سفارشات معمولا از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 9 تا 17 بررسی و ارسال خواهند شد.

ارسال و بیمه سفارشات:

سفارشات مشتریان معمولا در بازه زمانی 5 تا 48 ساعته پردازش و ارسال خواهند شد. ارسال سفارشات در داخل شهر تهران از طریق پیک موتوری صورت می گیرد و سفارشات دیگر شهرها از طریق باربری یا تیپاکس خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی ارسال ها بیمه هستند، به این معنی که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده حاوی ایرادی باشد، حامل وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تمام تلاش فروشگاه وی اس بازار بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت به دست شما برسد. 

خسارات فیزیکی بسته سفارشات

از مشتریان عزیز تقاضا می شود هنگام تحویل سفارشات خود، سلامت فیزیکی بسته را بررسی نموده و در صورت وجود آسیب فیزیکی جدی، مراتب را به فروشگاه وی اس بازار و حامل اطلاع دهند.

ایرادات محصول و بازگشت سفارشات:

در صورتیکه محصول دارای ایراداتی باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود می تواند سفارش خود را ظرف مدت 10 روز با هماهنگی از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروشگاه وی اس بازار در مان بگذارد. شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

تامین محصولات:

تمامی محصولات فروشگاه وی اس بازار از شرکت های معتبر و نمایندگان اصلی برندهای مطرح بازار تهیه می شود لازم به ذکر است که فروشگاه وی اس بازار در تامین محصولات اصالت و قیمت را در اولویت قرار داده است. شایان ذکر است که بیشتر محصولات شامل گارانتی اصلی بوده و در صورتیکه دارای گارانتی اصلی نباشد، به این معنی است که این برند در یران گارانتی نمی شود.